Design pentru viitor

HR Design a apărut ca o soluție firească la problemele cu care se confruntă azi organizațiile din România:

  • cum găsesc oameni “de calitate”?
  • cum așez omul potrivit la locul potrivit?
  • dacă i-am găsit pe cei buni, cum le mențin motivația și interesul în muncă pe timp îndelungat?
  • în situații de criză, cum le asigur stabilitate?
  • cum le ofer siguranța psihologică în relații și un mediu de lucru performant?
  • care e un mix optim de beneficii (tangibile și intangibile), în acord cu munca depusă și evoluția companiei?
  • cum le mențin interesul pentru învățare și dezvoltare continuă?
  • cum îi fac remarcați pe cei buni, fără să îi descurajez pe ceilalți?

… și multe alte asemenea întrebări.

Venind din industrii, organizații și roluri diferite, ne-am dat seama că aceste probleme sunt comune și din păcate, prea frecvente, așa că am decis să oferim o mână de ajutor! Am pus laolaltă experiențe complementare și expertize de top, așa încât oferim soluții durabile, în contexte de business care se schimbă permanent.

continuare ...

Avem credința că evoluția unei organizații depinde foarte mult de evoluția oamenilor din interiorul ei, începând de la “vârf” și până la “firul ierbii”. Oricât de avansate ar fi sistemele, tehnologia sau procesele, dacă oamenii nu se dezvoltă o dată cu acestea, nu există progres. Iar oamenii sunt motivați și de progres, nu doar de bani sau alte beneficii materiale.

În egală măsură, știm că “dureri” sunt și vor fi tot timpul. “Dureri de creștere” le spunem noi. Și înțelegem să le identificăm corect și să le oferim soluția potrivită ca parte dintr-un întreg, astfel încât să acoperim orice consecințe ramificate în organizație.

Și da, noi stăm lângă oameni și organizații pe tot parcursul implementării serviciilor și recomandărilor noastre, pentru că ne este drag să știm că rezultatele obținute sunt de un real folos!

Principii și valori care ne recomandă

k

Nivel ridicat de cunoștințe si competențe

Ne ridicăm la nivelul așteptărilor ambițioase, având expertiza teoretică și practică, locală și internațională.

Adaptabilitate și soluții personalizate

Adaptăm cunoașterea la mediul cu care lucrăm și personalizăm soluțiile după înțelegerea deplină a nevoilor umane și a stadiului de business

Educație personală și profesională de valoare

Contribuim la dezvoltarea business-urilor prin intermediul educației oferite către toate rolurile și nivelele ierarhice.

Bune practici interumane

Credem în potențialul uman și dezvoltăm cele mai bune practici în relaționarea interumană.

Agilitate și inteligență sistemică

Înțelegem complexitatea proceselor de business, dinamicile diferite ale sistemelor organizaționale și acționăm rapid la schimbările produse de acestea.

24/7 - Însoțire permanentă

Suntem alături de cei pe care îi servim, pe tot parcursul implementării soluțiilor oferite.

echipa noastră

20 de ani de experiență în conducerea de oameni, echipe și organizații

Competențe variate (training, consultanță HR, dezvoltare programe de învațare și promovare în carieră, coaching individual și de echipă)

Expertiză în industrii diverse (tehnologie, retail, telecomunicații, luxury)

Bianca Vuță

Bianca Vuță

Partener

Despre Bianca ...

Bianca este un om cu drag de oameni!

În continuă creștere și dezvoltare de sine și de oameni, a acumulat o experiență profesională de peste 20 de ani, combinând mediul companiilor multinaționale cu cel antreprenorial românesc, ceea ce i-a oferit atât o viziune pragmatică asupra proceselor de business, cât și o înțelegere a naturii umane în diferite contexte de muncă.

Conștientă de faptul că “schimbarea e singura constantă în viață”, misiunea ei este aceea de a fi alături de oameni și organizații pentru a face schimbarea necesară trecerii la nivelul următor. Astfel, fie că e vorba de coaching individual, livrări de training sau dezvoltare de programe și procese de învățare pentru echipe și organizații, Bianca aduce multă răbdare, capacitate de a asculta și ceea ce nu se spune, gândire sistemică și orientată spre viitor, ghidând către progres și performanță.

Alături de o diplomă universitară în economie, Bianca deține certificări naționale și internaționale ca Trainer, Coach, Profiler LABTM și Agile HR Professional.

Diana Vigu

Diana Vigu

Partener

Despre Diana ...

Diana are o experienţă de peste 15 ani în vânzări, construcţia şi managementul echipelor, contribuind la aceasta din rolul de manager sau director magazin în 3 oraşe diferite: Bucureşti, Constanța şi Braşov.

Ea sprijină dezvoltarea companiilor prin consultanță în management, coaching de echipă şi personalizează instrumentele de lucru în funcţie de profilul clientului, valorile şi cultura organizaţională. Totodată, contribuie la identificarea competenţelor cheie ale oamenilor dintr-o echipă, stabilirea indicatorilor de performanţă şi modul de implementare a lor.

Diana a ținut peste 1000 de ore de prezentări în format de training, facilitare de grup, mastermind și dezvoltă programe pe teme de vânzări, leadership şi comunicare, managementul echipelor, cultură organizaţională.

Alături de o diplomă universitară în Drept și master în Drept Comunitar, Diana este certificată în Language and Behaviour Profile și coach acreditat EMCC.

Andrei Vuță

Andrei Vuță

Partener

Despre Andrei ...

În cadrul HR Design, Andrei contribuie cu peste 20 de ani de experiență în companii multinaționale de top din domeniul tehnologiei. Andrei cunoaște în detaliu cele mai bune practici de business corporativ la toate nivelele, fie că este vorba de conducere de echipe sau de implementarea de proiecte și procese în cadrul organizațiilor.

Plusul distinctiv al lui Andrei este experiența sa semnificativă în proiecte multinaționale, localizate în diverse țări din Europa.

Andrei deține o diplomă universitară în inginerie și este absolvent Executive MBA la ASEBUSS – Institutul de Administrare a Afacerilor din București.